totaal verampeneerd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu totaal verampeneerd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu

totaal verampeneerd

Door: coraal

Blijf op de hoogte en volg Cora en Alida

06 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Nou wij hebben sinds vorige weer vannacht voor het eerst doorgeslapen. Met Loulou gaat het iets beter. Ze heeft net als haar moedet TBC. Ze krijgt medicijnen en gaat 's nachts naar haar moeder toe. Vandaag hebben we er weer een kleintje bij. De moeder heeft niet genoeg borstvoeding en een borstontsteking. Ze krijgt anti biotica. Gisteren nog een baby opgenomen met een gat in haar hoofd en daar hebben we 18 maden uitgehaald. Gisteren ook wat kleine operaties gezien. Naast het ziekenwerk is er ook veel te doen op schoonmaak gebied. We hebben gister een ziekenzaal van onder tot boven gesopt. Dit betekende verampeneerde nagels. We zittwn nu in de zon verschrikkelijk oud brood te ete.n. Gaan zo weer naar de kliniek.
O ja vanmorgen bij het ontbijt is Aal aangevallen door een kip met tropenkolder.

Liefs van de diva's in de jungle.

• 06 Februari 2013 - 19:21

Joke De Brons:

Haha, jullie hadden van alles verwacht neem ik aan maar een kip met tropenkolder is toch wel weer eens wat anders :)
    Nog veel plezier/succes/sterkte daar.

Groetjes,
    Joke

• 07 Februari 2013 - 01:38

André:

Hey dames,
    Wat een verhalen, in mijn oren hoor ik jullie gillen. Hopelijk is de nagelvijl door de douane gekomen anders wordt het weer bijten..
    Geniet ervan en tot horens,
    André