totaal verampeneerd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu totaal verampeneerd - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu

totaal verampeneerd

Door: coraal

Blijf op de hoogte en volg Cora en Alida

06 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Nou wij hebben sinds vorige weer vannacht voor het eerst doorgeslapen. Met Loulou gaat het iets beter. Ze heeft net als haar moedet TBC. Ze krijgt medicijnen en gaat 's nachts naar haar moeder toe. Vandaag hebben we er weer een kleintje bij. De moeder heeft niet genoeg borstvoeding en een borstontsteking. Ze krijgt anti biotica. Gisteren nog een baby opgenomen met een gat in haar hoofd en daar hebben we 18 maden uitgehaald. Gisteren ook wat kleine operaties gezien. Naast het ziekenwerk is er ook veel te doen op schoonmaak gebied. We hebben gister een ziekenzaal van onder tot boven gesopt. Dit betekende verampeneerde nagels. We zittwn nu in de zon verschrikkelijk oud brood te ete.n. Gaan zo weer naar de kliniek.
O ja vanmorgen bij het ontbijt is Aal aangevallen door een kip met tropenkolder.

Liefs van de diva's in de jungle.

• 06 Februari 2013 - 18:44

Wouter:

Ha diva's,

We wilden net gaan eten hier op het werk, lees ik dit verhaal over die maden.... Lekker hoor!
    Nou, ik zal mijn boterhammetje laten smaken in de wetenschap dat jullie ook de korstjes proberen op eten!
    Zet hem op daar! Doe voorzichtig!

Groeten van de avonddienst: Steph, Ada, Albertine, Gideon en Wouter

• 06 Februari 2013 - 19:24

Willeke:

Dag meiden,
    Als het geen vogelspinnen in huis zijn, wel weer maden in je hoofd!! Houden jullie het hoofd koel met al die vreemde beesten?
    De Hoeksche Waard is koud en nat, wél schoon en ongediertevrij!!
    Meiden, succes met de babytjes en patienten daar!
    lieve groet, Willeke

• 06 Februari 2013 - 19:40

Folke:

Hallo diva,s, het is werkelijk hier niet voor te stellen als je lees van een kind met maden ,baby,s die voor even alleen bij jullie worden achtergelaten en een gore ziekenzaal........het lijken wel 2 verschillende werelden als we de verhalen van jullie en jullie ex collega,s lezen!!!!
    Maare Aaltje,na het krijgen van een kippeangst... hoe is t met de muizenangst, of zijn al de muizen hem gepiept???
    Ik vrees dat jullie straks met tranen afscheid moeten nemen van loulou, want jullie zorg is nu heel groot,intiem en integer, dus wees gewaarschuwd!!!!
    Groeten vanuit puttershoek, folke

• 06 Februari 2013 - 19:45

Wilma:

Hallo meiden.
    Leuk weer wat te horen al zijn jullie dan totaal verampeneerd
    Wat erg zeg zo'n klein kindje met maden in hasr hoofd.
    Dus jullie zijn al flink aan het werk.
    Veel succes hoor en groeten van Wilma.

• 06 Februari 2013 - 21:03

Pa En Ma:

Toestanden hoor met al die dieren. Maar de " Vossen " gaan door.
    Pa en Ma

• 06 Februari 2013 - 21:52

Anja Bakhuisen:

Hallo daar,

Goed bezig daar! Soppen en maden opruimen, grote schoonmaak! Ik zie het helemaal voor mij, al die maden, ik kijk wel eens naar Bones, daar zie je ze ook wel eens kruipen, maar dan uit een lijk. Het is daar heel gewoon met die warmte, je zal het wel meer tegenkomen. Is het een beetje uit te houden die warmte? Door de zon eet je geroosterd brood moeten jullie maar denken, was er wel beleg op? Enfin maden kan je eten :-) extra eiwitten!! Alle gekheid op een stokje, heel veel succes weer daar, jullie leveren goed werk!

Liefs Anja en Frits

• 08 Februari 2013 - 11:05

Cees En Mirjam:

Hoi Cora,
    Jullie zijn al lekker bezig zo te zien, alleen al zo'n baby'tje met een hoofdwond en maden erin ! Je zult vast wel meer tegen komen.... Is het werk e.d. een beetje te doen in de hitte of valt het wel mee ?
    We zijn benieuwd naar de volgende verhalen. Heel veel succes.
    Groeten van Cees, Mirjam en de jongens ook natuurlijk.