Wie is de reisleider - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu Wie is de reisleider - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Cora en Alida - WaarBenJij.nu

Wie is de reisleider

Door: coraal

Blijf op de hoogte en volg Cora en Alida

31 Januari 2013 | Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen om kwart voor vijf op schiphol en ja hoor mijn reisleider Alida had een tachycardie (snel hart ritme) en blosjes op haar wangen want ze was mijn ticket vergeten. Maar gelukkig kon de reis gewoon doorgaan en zijn we om kwart voor acht de lucht ingegaan. Het viel mij erg mee en na een uurtje landde we in Londen. Na een lange rij en een strenge controle zijn we per shuttel naar het volgende vliegtiig gerend. We kwamen net op tijd aan en vertrokken iets later dan gepland naar Miami. De reis hebben we ons uitstekend vermaakt met kletsen, lachen, film, muziek en eten.
In Miami hebben we lopen zeulen met onze bagage en na ruim een uur gewacht te hebben kwam onze shuttel. We liggen nu uitgeblust op bed en gaan zo wat drinken en nog een klein hapje eten. Lekker slapen want morgen is het vroeg weer dag en gaan we Caroline en Ineke zien.

Lieve groeten van Alida en Cora.

• 01 Februari 2013 - 06:21

Anja Bakhuisen:

Gelukkig meegevallen! Zag ook een leuke foto met 2 vrolijke meiden die naar de achterblijvers zwaaiden.
    Ik volg jullie verder, eerst maar eens daar landen met al die kleine vliegtuigjes waar jullie straks in moeten stappen :-) Goede reis verder,

liefs Anja en Frits

• 01 Februari 2013 - 14:21

Leen Noordzij:

Dames nog een goede reis verder.
    Nu wel de tickets bij de hand. Veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende stukje.

Groetjes van Lenie en de rest van de achterblijvers xxx

• 01 Februari 2013 - 16:10

Hester:

Lieve Dames,

Nou zus je eerste keer vliegen zit erop. Fijn om te horen dat het meegevallen is.
    Voor ons is het ook spannend want wij weten nog niet of jullie al heelhuids met alle bagage zijn aangekomen. Wij kijken dan ook uit naar een nieuw verslag:-)))
    Doe voorzichtig en pas goed op elkaar!!!

Liefs Peter, Hester, Tim en Marijn.

• 01 Februari 2013 - 18:57

Mirjam:

Nou meiden,

Goed te horen dat jullie veilig in de USA zijn aangekomen.
    Veel succes nog met het vervolg !

groeten,
    Cees en Mirjam

• 01 Februari 2013 - 20:17

Mireille Tulp:

Hey Alida & Cora,
    Leuk om te lezen over jullie ervaringen in Haiti, veel succes daar en knap dat jullie dit doen.
    Groetjes uit een winderig en druilerig Nederland,
    Liefs
    Mireille

• 02 Februari 2013 - 09:13

Anneke:

Lieve Cora en reisleider?!?..........goede reis verder, Geniet van wat jullie allemaal meemaken, we zouden best even om het hoekje willen kijken hoe het daar is.....helaas te ver, dan maar uitkijken naar het volgende reisverslag.
    Liefs van René, Anneke, Tom, Bas en Sharon

• 02 Februari 2013 - 18:30

Pa En Ma:

We zijn niet van die schrijvers, maar lezen doen we graag.
    Maak er wat moois van
    Pa en Ma

• 03 Februari 2013 - 15:35

Albertine:

Hoi Meiden.
    Ga jullie verhalen graag lezen.
    Zo te zien is er een reisleider en een reislijder.
    Groetjes Albertine.

• 03 Februari 2013 - 17:18

Stijs:

Ha meisjes,

Jullie hebben hem toch wel ff geknepen op schiphol toch zeker?
    Gelukkig is het goedgekomen en zit de sfeer er weer goed in zo te lezen.
    Geniet ervan.. Ik kijk al uit naar de volgende soap.

• 03 Februari 2013 - 18:36

Corine:

Goede avond meiden,

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Dit was voor Alida toch wel de zwaarste beproeving van de hele reis.De eerdere verhalen van de andere meiden dat gezeul met alle koffers en dat alles koffers ook in Amerika door de douane zouden komen zonder al te veel problemen. Gelukkig is alles goed gekomen nu verder wensen wij jullie veel plezier en voor succes toe.
    Doei wij wachten op jullie volgend verslag.Groetjes van de familie Kersten xxxxxxxxxxxxxxxxx